Jürgen Klopp vie, že pre úspech v Liverpoole neexistuje žiadny magický vzorec

Keď Jürgen Klopp klikal na svoje prsty, bolo to len ilustrovať, že nikto by nemal očakávať, že Liverpoolove problémy zmiznú, ako keby sa čaroval, keď je ich manažérom.Hype stroj sa nevyhnutne dostal do pretečenia, keď Liverpool odtiahol prevrat nahradenia Brendana Rodgersa s Kloppom pred deviatimi dňami, ale po vyčerpávajúcej analýze začína skutočná obchodná činnosť, keď sa nemecký hráč dostane na miesto v útočisku v White Hart Lane v sobotu . Aj keď je čakanie na prvú hru Kloppa skoro skončené, nepovažuje testovanie za Tottenham Hotspur za jeho okamih pravdy. Klopp viedol Borussia Dortmund k dvom titulom Bundesligy ale Liverpool je desiaty po víťazstve dvoch z prvých osem zápasov a 48-ročný je presvedčený, že jeho prvou úlohou musí byť zlepšenie mentalít nového tímu. “” Som schopný čakať na každý krok, ” Povedal Klopp. “To je veľmi dôležité.Myslím, že všetci pracujete dlho vo futbalovom obchode a viete, ako funguje vývoj, ale vždy ste trochu pod tlakom. “

Potom prišiel klik, Klopp spôsob, ako poukázať na to, udržiavať na reálnej úrovni. Liverpool Jürgen Klopp a dôležitosť “gegenpressingu” | Jonathan Wilson Prečítajte si viac

“OK: teraz, ale teraz, ale teraz, ale teraz,” povedal. “Futbal nie je taký. Poznáš to. Všetci musíme byť istí, že urobíme ďalší krok. Musím dať chlapcom veci, ktoré dokážu robiť. Samozrejme, že chcem vidieť zmenu mentality, aby som prešla z prvej sekundy do poslednej sekundy. “Nie preto, že to bolo zlé predtým, ale preto, že je to najjednoduchšie zmeniť.Musíme ísť do Londýna, vyjsť zo štadióna, vyjsť z šatne a ukázať, čo môžeme urobiť. “To je to, čo čakáme celý týždeň. To je to, o čom snívame. Všetky taktické veci, ktoré sú veľmi dôležité, pretože na fyzickú stránku nemusíte pracovať toľko.

“Moje myšlienky nie sú lepšie ako Brendanove. Samozrejme, sú rôzne, a preto potrebujeme čas. To je veľká výzva: nájsť spôsob, ako urobiť prvý krok a že môžete vidieť, že je to lepšie. Musia sa zlepšovať v hrách. “

Klopp trval na tom, že nehral svoju reputáciu tým, že akceptoval ponuku Liverpoolu. “Som veľa vecí, ale nie gambler,” povedal. “Nie, absolútne nie. Nemal som žiadny kontakt s iným klubom.Pre mňa je veľmi jednoduché čítať športové správy.

“Celý deň som pracovala, takže ma nezaujíma. Keď som počul o záujme z Liverpoolu, nemyslel som si: “Dobre, možno by som mal čakať.” Nie, nikdy som nemal plán. Počul som to. Cítil som, čo som cítil.

“A potom som dostal nejaké informácie, viac a viac. Mám záujem o anglický futbal, takže som vedel veľa vecí. A potom sme spoločne rozhodli, že to chceme urobiť. Vedeli sme, že to bola veľká výzva. Ale život je výzvou, takže to nie je najväčší problém. “Tottenham, bod nad Liverpoľelom, je neporazený v lige, pretože prehral v Manchester United v deň otvorenia sezóny a strana Mauricio Pochettina rozbil Manchester City 4-1 v predchádzajúcej domácej hre.Práca Kloppa nebola uľahčená po tom, čo Danny Ings a Joe Gomez boli obaja vylúčení na zvyšok sezóny s roztrhnutými prednými krížovými väzbami, zatiaľ čo Christian Benteke a Roberto Firmino budú chýbať proti Tottenhamovi s malými zraneniami.

p> “Tottenham nie je najjednoduchšia hra, samozrejme nie,” povedal Klopp. “Je absolútne jasné, že ide o futbalový tím. Chcú prejsť. To je dobré pre tím, ktorý chce tlačiť. Uvidíme, čo sa stane. Ak robia svoje veci a robia naše veci, nájdeme to, čo je lepšie v tejto hre. “

Leave a comment